درآمد دلاری در شرایط امروز امکان پذیر است؟

به گزارش گروه کسب‌وکار مجله تک | بیایید به کم شدن ارزش ریال در مقابل دلار به دید فرصت نگاه کنیم. فارغ از تحریم و محدودیت‌های آن، هنوز هم این امکان را داریم تا کسب و کار خود را رونق دهیم و حتی درآمد دلاری داشته باشیم.

شاید فکر کنید که این متن در مورد درآمد از یوتیوب، فروش در آمازون یا روش‌های این چنینی است. اما علاوه بر توضیح این موارد، ما پا را فراتر گذاشته‌ایم و چند مورد از الزامات محتوایی‌ای که برای تمامی این موضوعات وجود دارد را پوشش داده‌ایم.

در اکثر بازارهای مالی دنیا، دلار ارز واحد یا حداقل یکی از ارزهای معتبر محسوب می‌شود. بدون فوت وقت به سراغ فروش دلاری محصولات برویم!

فروش در آمازون به آمازون

آمازون یکی بزرگترین فروشگاه‌های آنلاین دنیاست که تقریباً هر چیزی در آن به فروش می‌رسد. سرویس Amazon Marketplace یکی از شناخته‌شده‌ترین مسیرهای بازاریابی برای خرده‌فروشان در سراسر دنیاست.

در اینجا خریدار به سایت فروشنده هدایت نمی‌شود و تمامی تراکنش‌ها و فرایندهای عرضه و خرید در سایت آمازون صورت می‌پذیرد. برای کسب درامد از این سایت چندین راه وجود دارد که بارزترین آن‌ها فروش در آمازون، فروش به آمازون!

فروش در آمازون به این معنی است که فروشنده محصول خود را با استفاده از پلتفرم آمازون به فروش می‌رساند و آمازون در این بخش تنها نقش واسط را بازی می‌کند.

اما فروش به آمازون ساز و کار متفاوتی دارد. در این نوع از فروش که بیشتر برای تولیدکنندگان مناسب است، اگر یک تولیدکننده قصد دارد تا زحمت تبلیغات، بازاریابی، شناخت مخاطب هدف و حتی قیمت‌گذاری محصول خود را از دوش خود بردارد و سودی تضمین‌شده عاید شرکتش شود، فروش به آمازون یکی از بهترین گزینه‌های پیش روی اوست.

در این روش مشکلات انبارداری و تحویل کالا به مشتری، از روی دوش تولیدکننده برداشته می‌شود.

درآمد دلاری در شرایط امروز امکان پذیر است؟
درآمد دلاری در شرایط امروز امکان پذیر است؟

درآمد از یوتیوب چگونه؟

قبل از هر چیز در مورد ساز و کار Partner Program این سرویس آنلاین ویدیو مطالعۀ دقیق داشته باشید.

مجوز ورود شما به این کارزار، برخورداری از امار بازدید حداقل 4 هزار ساعته است! به بیان بهتر، قبل از کسب درآمد، باید روی محتوای تولیدی خود تمرکز کنید و آن را رشد دهید. موارد یاد شدۀ بالا، دستورالعملی برای شروع کسب درامد از یوتوب است!

سایت به زبان یا زبان‌های مخاطبین هدف

اگر یک سایت با زبان بومی منطقۀ جغرافیایی که در آن قصد فروش محصول یا خدمات خود را دارید نداشته باشید، مخاطبین شما چگونه خرید کنند؟

سایت به زبان فارسی برای فارسی‌زبانان است ولاغیر! برای پیشبرد استراتژی‌های بازاریابی خود و بازاریابی محتوایی نیاز مبرم به یک سایت چندزبانه دارید.

همچنین، برای همکاری با فروشندگان و تولیدکنندگان بزرگ دنیا مثل آمازون، ای‌بِی و برندهای معتبر دیگر نیاز به ارتباط به زبان بین المللی وجود خواهد داشت؛ این ارتباط باید مؤثر و حرفه‌ای باشد.

*بیشتر بخوانید

*آمازون سهم خود را در بازار تبلیغات افزایش می‌دهد

در این مقاله سعی شد تا فارغ از زمینه و موضوع کاری شما، تنها با تکیه بر محتوا و نوع ارائه آن، به فروش دلاری محصول خود در هر کجای دنیا بپردازید. در این مسیر ترجمه محتوا و بومی سازی آن بسیار حائز اهمیت است.

وارد کانال آپارات ما شوید تا ویدیوهای بیشتر را ببینید کانال تلگرام رو از دست ندید خبرهای بیشتری براتون داریم

برچسب ها
تجارت الکترونیک کسب و کار
اطلاعات بیشتر
سایت خبری مجله تک

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مجله تک

به کانال ما بپیوندید و اخبار دسته اول تکنولوژی را قبل از همه مشاهده کند

جوین خروج